Una funeraria vasca crea la primera fragancia para tanatorios

Dijous, 09 abril 2015.

Una funeraria vasca crea la primera fragancia para tanatorios

Los seis tanatorios que el Grupo Funeuskadi tiene en Bizkaia incorporarán una nueva fragancia exclusiva en su ambiente para ofrecer a sus clientes «una estancia agradable y llevadera en momentos tan complicados como los de la pérdida de un ser querido». El perfume ha sido creado especialmente para la empresa de pompas fúnebres por Akewuele, «una de las más prestigiosas sagas de perfumistas de Europa, que ya ha trabajado para marcas como Audi, Adidas, Mercedes Benz o BMW»

¿Sabías que recordamos el 35% de lo que olemos?

Diumenge, 08 Febrer 2015.

¿Sabías que recordamos el 35% de lo que olemos?

Reportaje sobre "marketing olfativo" con dos expertos en marca y ambientación de espacios. Albert Majós de "akewuele.com",  y la perfumista Silvia Ravetllat de Ravetllat aromatics. Olores y perfumes se fijan en nuestra memoria a través de nuestro sentido "más emotivo y primario": el olfato. Se ambienta para crear identidad de marca, pero también ayuda a verder más

Nou showroom akewuele

Dimarts, 18 Novembre 2014.

Coincidint amb la inauguració de les noves instal·lacions d’Akewuele hem posat en marxa el nostre Showroom, un espai on, amb els nostres companys de Trison Acústica, exposem els projectes en què estem treballant.

Ubicat molt a prop de Barcelona, al Showroom es presenten les últimes novetats tecnològiques en sistemes audiovisuals de la mà d’empreses com Samsung, Absen, LG o EarPro gràcies a la col·laboració que mantenen amb el nostre soci Trison. Es tracta d’oferir una solució global per a tots aquells clients que vulguin millorar l’experiència als seus establiments, dotant-los de pantalles i sistemes d’aromatització adequats a les seves necessitats.

També exhibim en aquest espai les fragàncies que desenvolupem per marques com Pull & Bear o Real Madrid, així com diferents solucions de marketing olfactiu, entre elles els vanos que hem dissenyat per Audi o els nostres tótems, una senzilla estructura que amaga un equip d’aromatització.