Dimarts, 18 Novembre 2014.

Nou showroom akewuele

Coincidint amb la inauguració de les noves instal·lacions d’Akewuele hem posat en marxa el nostre Showroom, un espai on, amb els nostres companys de Trison Acústica, exposem els projectes en què estem treballant.

Ubicat molt a prop de Barcelona, al Showroom es presenten les últimes novetats tecnològiques en sistemes audiovisuals de la mà d’empreses com Samsung, Absen, LG o EarPro gràcies a la col·laboració que mantenen amb el nostre soci Trison. Es tracta d’oferir una solució global per a tots aquells clients que vulguin millorar l’experiència als seus establiments, dotant-los de pantalles i sistemes d’aromatització adequats a les seves necessitats.

També exhibim en aquest espai les fragàncies que desenvolupem per marques com Pull & Bear o Real Madrid, així com diferents solucions de marketing olfactiu, entre elles els vanos que hem dissenyat per Audi o els nostres tótems, una senzilla estructura que amaga un equip d’aromatització.